fbpx

Všeobecné obchodní podmínky pro používání služby ai-vizualizace.cz

1. Smluvní strany

1.1. Poskytovatel

Poskytovatelem je Elidat technologies, s. r. o. IČ 22391223 se sídlem Sloveč 125, Sloveč 289 03 (dále jen: „Poskytovatel“).

Služba je poskytována skrze web ai-vizualizace.cz

1.2. Klient

Klient je jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která má plnou svéprávnost, jakož i právní osobnost a která samostatně, na vlastní účet a odpovědnost vykonává výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, která uzavře s Poskytovatelem Smlouvu (jak je níže definována). (dále jen „Klient“)

1.3. Poskytovatel a Klient jsou dále společně též označováni jako „Smluvní strany“ nebo jednotlivě „Smluvní strana“.

2. Všeobecná ustanovení

2.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti Smluvních stran při poskytování Služby (jak je níže definována) a v aktuálním znění, které se nachází na Internetové stránce, jsou nedílnou součástí Smlouvy uzavřené mezi Objednatelem a Poskytovatelem.

2.2. Právní vztahy Smluvních stran výslovně neupravené těmito Podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).

2.3. Objednatel uzavřením Smlouvy na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

2.4. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

3. Uzavření Smlouvy

3.1. Klient objednává u Poskytovatele poskytnutí Služby závaznou objednávkou na Internetové stránce (dále jen „Objednávka“).

3.2. V Objednávce Objednatel vybere zejména:

   3.2.1. druh Služby

   3.2.2. způsob platby Ceny (jak je níže definována)

   3.2.3. frekvenci plateb Ceny,

   3.2.4. své jméno, příjmení, příp. další kontaktní údaje,

   3.2.5. příp. další údaje nutné k poskytnutí Služby.

3.3. Objednávku Klient učiní Poskytovateli prostřednictvím interaktivního formuláře na Internetové stránce. Objednávka je učiněna po vyplnění veškerých vyžadovaných údajů jejím závěrečným potvrzením Klientem.

3.4. Klient je povinen uvést v Objednávce pouze pravdivé a aktuální údaje. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakoukoliv škodu vzniklou Klientovi z důvodu uvedení nepravdivých či neaktuálních údajů v Objednávce.

3.5. Učiněním Objednávky Klient současně potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a zavazuje se je dodržovat.

3.6. Objednávka se považuje za doručenou Poskytovateli okamžikem, kdy příslušné elektronické prostředky Poskytovatele zaznamenají učinění Objednávky Klientem. Doručením Objednávky Poskytovateli je uzavřena smlouva o poskytnutí Služby (dále jen „Smlouva“).

3.7. Klient učiněním Objednávky výslovně prohlašuje a zaručuje Poskytovateli, že:

   3.7.1. má potřebnou způsobilost, pravomoc a oprávnění k uzavření Smlouvy a plnění svých povinností podle Smlouvy;

   3.7.2. je podnikatelem ve smyslu ustanovení § 420 a násl. Občanského zákoníku;

   3.7.3. na něj nebyl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení, ani u něj neexistuje hrozící úpadek ve smyslu ustanovení § 3 odstavec 4 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení; neexistují žádná neukončená řízení v souvislosti s konkurzem, narovnáním, likvidací, reorganizací, oddlužením či jakýmkoliv dalším řízením, které by mohlo obecně omezit práva věřitelů Klienta a které by mohlo mít dopad na Klient či jakákoliv jeho aktiva;

   3.7.4. proti Klientovi ani na jeho majetek nebyla prohlášena exekuce ani výkon rozhodnutí a Klient není ani jinak omezen v nakládání se svým majetkem;

   3.7.5. neexistuje a nebude existovat žádná skutečnost, pro kterou by mohla kterákoli třetí osoba ve lhůtách stanovených právními předpisy podle kteréhokoli právního předpisu odporovat právnímu jednání Klienta, kterým je uzavření Smlouvy, tj., zejména Klient uzavřením Smlouvy nezkracuje žádného ze svých věřitelů ani nemrhá svým majetkem;

   3.7.6. je plně svéprávný, k řádnému uzavření, účinnosti ani plnění Smlouvy Klientem není třeba žádných souhlasů či schválení ze strany třetích stran ani není třeba žádných správních ani jiných veřejnoprávních povolení, oznámení či souhlasů, jejichž nedostatek by způsoboval neplatnost Smlouvy, nebo které měl Klient obdržet v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy, a které by nebyly dodrženy.

4. Předmět Smlouvy

4.1. Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytovat Klientovi formou „SaaS“ (Software jako služba) službu softwarové aplikace ai-vizualizace a závazek Klienta zaplatit za tuto službu Poskytovateli sjednanou Cenu (dále jen „Služba“).

4.2. Předmětem Služby je zejména:

   4.2.1. přístup k vizualizacím vytvořených umělou inteligencí (AI) prostřednictvím webového rozhraní ai-vizualizace.cz, a to za využití přihlašovacího jména a hesla;

   4.2.2. využívání ai-vizualizace.cz pro účely Klienta po dobu stanovenou dle Smlouvy.

5. Platby

5.1. Cena za poskytování Služby (dále jen „Cena“) je uvedena v ceníku Poskytovatele, který je umístěný na Internetové stránce (dále jen „Ceník“). Cena se má za uhrazenou okamžikem připsání částky Ceny na účet Poskytovatele.

5.2. Cena je stanovena vždy za časové období uvedené u příslušné Ceny v Ceníku.

5.3. Cena je splatná vždy nejpozději do 14 dnů ode dne doručení výzvy Poskytovatele Klient k jejímu zaplacení (výzva může být nahrazena vystavením daňového dokladu). Klient je oprávněn si zvolit pravidelnou frekvenci plateb Ceny (např. roční, měsíční apod.), z variant nabízených Poskytovatelem na Internetové stránce, a to v Objednávce, případně kdykoli během trvání Smlouvy je oprávněn požádat o změnu této frekvence.

5.4 Cena za dodatečné vizualizace je stanovena ceníkem na webové stránce Poskytovatele. Platba musí být provedena před zahájením tvorby vizualizace.

5.5 Předplatné

   5.5.1 Předplatné Služby se sjednává na dobu neurčitou s automatickou obnovou pravidelné platby. Platby se následně strhávají automaticky dle tarifu, které si klient vybral.

   5.5.2 Překročením předplaceného limitu dojde k dočasnému omezení služby do doby, než Klient limit navýší, nebo do doby obnovení předplatného po staveném čase.

6. Přihlášení do Systému

6.1 Pro přístup k plnému rozsahu služby je vyžadováno přihlášení do uživatelského účtu vytvořeného na webové stránce Poskytovatele.

6.2 Klient je odpovědný za zabezpečení svého přihlašovacího účtu a nesmí sdílet přístupové údaje s třetími stranami.

7. Doba poskytování služeb

7.1. Poskytovatel je povinen zahájit poskytování Služby Klientovi okamžitě po zaplacení Ceny (první platby) a v poskytování služby pokračovat po dobu trvání Smlouvy, není-li výslovně uvedeno ve Smlouvě či těchto Podmínkách jinak.

7.2. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.

7.3. Kterákoli ze Smluvních stran je oprávněna Smlouvu (tj., poskytování Služby) vypovědět i bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí 1 měsíc ode dne doručení výpovědi druhé Smluvní straně.

7.4. V případě ukončení Smlouvy výpovědí Klienta nevzniká Objednateli nárok na vrácení žádné části Ceny.

7.5. V případě ukončení Smlouvy výpovědí Poskytovatele má Objednatel nárok na vrácení Ceny (jedné platby).

7.6. Povinnost Poskytovatele poskytovat Službu zaniká v případě, že Klient bude v prodlení se zaplacením Ceny (kterékoli její platby), resp. jakékoli její části.

8. Práva a Povinnosti Klienta

8.1. Klient je povinen za poskytování Služby hradit Poskytovateli Cenu řádně a včas.

8.2. Klient nesmí používat ai-vizualizace pro ilegální aktivity, či aktivity, které odporují obecně závazným právním předpisům či dobrým mravům. Za takovéto aktivity Klientů nenese Poskytovatel odpovědnost.

8.3. Objednatel má právo kdykoliv podat žádost o smazání svého účtu podané e-mailem.

Smazané účty nelze jakkoliv obnovit a veškeré zprávy, či nastavení v nich obsažené budou nenávratně smazány. Při smazání účtu nedochází k vrácení Ceny za předmětné období Klientovi.

8.4. Klient nesmí poškozovat dobré jméno Poskytovatele.

8.5. Klient se zavazuje neprodleně informovat Poskytovatele o veškerých poruchách a závadách provozu Služby prostřednictvím e-mailu na adresu: support@ai-vizualizace.cz.

8.6. Klient si je vědom toho, že v rámci poskytování Služby získává Poskytovatel přístup k veškerým datům umístěným v účtu a Klient tímto souhlasí s tím, aby Poskytovatel v rozsahu nezbytném pro poskytování Služby (zejména za účelem diagnostiky nahlášených chyb, oprav a úprav systému apod.) zjistil obsah takových dat a zpráv, ukládal je, archivoval, zálohoval, zpracovával apod.

9. Práva a povinnosti Poskytovatele

9.1. Poskytovatel se zavazuje vynaložit veškerou odbornou péči k zajištění řádného fungování Služby.

9.2. Poskytovatel je oprávněn v souvislosti s poskytováním Služby a zajištěním jejího řádného fungování využívat i aplikace vyvinuté třetími subjekty, určené mimo jiné i k analýze dat jejich uložení apod.

9.3. Poskytovatel je oprávněn pozastavit přístup Klienta k příslušnému účtu v případě, že dojde k porušení Smlouvy či těchto Podmínek Klientem.

9.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo na úpravu aplikace a to i bez předchozího oznámení. Případné výpadky řádného fungování Služby po dobu takových úprav se nepovažují za porušení povinností Poskytovatele dle Smlouvy, pokud souvislá doba trvání takových výpadků nepřesahuje 48 hodin.

9.5. Poskytovatel je povinen zajistit provoz všech svých softwarových a hardwarových prostředků pro zajištění Služby. Výjimku z této povinnosti tvoří stavy, které nemohou být Poskytovatelem ovlivněny, a nelze jim předcházet. Jedná se např. o zásah vyšší moci, havárie, výpadky veřejných telekomunikačních sítí nebo jiné úkony nezbytné pro zajištění provozu Služby Poskytovatelem (např. aktualizace software, konfigurace serveru, apod.).

10. Odpovědnost poskytovatele

10.1. Poskytovatel neodpovídá za obsah a charakter dat Klienta umístěných na příslušném účtu, resp. zasílaných za využití Služby, a ani za obsah a charakter dat jakýchkoli třetích osob (tj., dat zasílaných Klientovi třetími osobami).

10.2. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za škodu způsobenou Klientovi v důsledku jakékoli nefunkčnosti, poruchy, chyby nebo závady Služby, případně její řádné funkcionality, o níž Klient nevěděl nebo ji nepředpokládal, a Klient se tímto vzdává veškerých nároků na náhradu takové škody, ledaže Poskytovatel takovou škodu Klientovi způsobil úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.

10.3. Poskytovatel neodpovídá za archivaci dat Klienta (ačkoli je oprávněn takovou archivaci provádět). Klient je povinen zajistit si řádnou archivaci veškerých svých dat samostatně.

10.4. Pro vyloučení pochybností Klient uzavřením Smlouvy prohlašuje, že maximální škoda, která mu může být v důsledku používání Služby (resp. jejího omezeného používání či dočasného nepoužívání) způsobena, dosahuje nejvýše Ceny Služby za období jednoho měsíce.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Tyto Podmínky a veškeré Smlouvy se řídí obecně závaznými právními předpisy platnými v České republice.

11.2 Tato Smlouva obsahuje veškeré dohody a ustanovení mezi stranami a nahrazuje všechny předchozí ústní nebo písemné dohody týkající se předmětu této Smlouvy.

11.3. Poskytovatel má právo kdykoliv tyto Podmínky a/nebo Ceník změnit. Na změny v Podmínkách či v Ceníku musí Poskytovatel Klienta upozornit a zároveň zveřejnit jejich nové úplné znění na Internetové stránce. Klient je oprávněn, v případě, že nebude souhlasit se změnou Podmínek či Ceníku, Smlouvu vypovědět, a to nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy byly změny Podmínek či Ceníku zveřejněny na Internetové stránce. V případě, že Klient Smlouvu nevypoví, počínaje 31. dnem od zveřejnění nových Podmínek (či Ceníku) na Internetové stránce se Smlouva nadále řídí takovými novými Podmínkami a Ceníkem.